Informacje te powinny pojawiać się na każdej stronie produktu, a najbardziej definiujące szczegóły powinny znajdować się w tytule produktu.

5. Opracowanie strategii treści

Celem Google jest dostarczanie użytkownikom najlepszych, najbardziej odpowiednich treści. Kiedy regularnie publikujesz wysokiej jakości treści, które spełniają potrzeby odbiorców, pokazuje to Google, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i masz wiele do zaoferowania.

W większości przypadków najlepiej zacząć od rozwiązania problemów i odpowiedzi na pytania.

Uwielbiam nabiał, ale mój lekarz mówi, że muszę ciąć. Co mogę zrobić?

Co warto ubrać na ślub koleżanki w gorącym miejscu?

Skąd mogę wiedzieć, gdzie mój samochód wycieka olej?

Jakie buty są najlepsze do biegania w maratonach?

Naprawdę nie ma ograniczeń co do liczby pytań, które ludzie mają. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się, które z nich Twoi idealni klienci pytają i jak odnoszą się do Twoich produktów i usług.

Weź te informacje, napisz o tym posty na blogu, a następnie połącz te posty z odpowiednimi stronami produktów — konkretną stroną lub stronami, które odnoszą się do problemu, który dla nich rozwiązujesz.

Jeśli potrzebujesz pomocy w ustaleniu, czego ludzie mogą szukać, wypróbuj te strategie:

Użyj narzędzi takich jak Ubersuggest, Moz lub Google Keyword Planner.

Posłuchaj pytań, które już dostajesz. Zwróć uwagę na bilety wsparcia, e-maile i pytania w mediach społecznościowych.

Porozmawiaj z ludźmi, którzy pracują bezpośrednio z klientami. W zależności od firmy może to być przedstawiciel handlowy, agent obsługi klienta lub instalator.

Korzystaj z ankiet, aby komunikować się z odbiorcami i dowiedzieć się więcej o tym, czego szukają. Możesz wysyłać te ankiety za pośrednictwem poczty e-mail, zadawać pytania w mediach społecznościowych lub używać narzędzi takich jak Crowdsignal bezpośrednio w WordPress.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź Yoast ' s guide to keyword research.

6. Dodaj rich snippets

Rich snippets pozwalają dać wyszukiwarkom dodatkowe szczegóły na temat niektórych rodzajów treści — produktów, recenzji, przepisów, wydarzeń itp. - żeby lepiej zrozumieli, o czym są Twoje strony. Dodatkowe informacje pojawią się również w wynikach wyszukiwania i zostały pokazane w celu zwiększenia klikalności.

Na przykład, jeśli szukasz Magna-Tiles, zobaczysz karuzelę wizualnych ofert produktów z cenami i recenzjami.

Magna-płytki wizualne listy produktów w Google.

Zobaczysz również, że informacje takie jak cena i zapasy są wyświetlane w standardowym wyniku wyszukiwania.

standardowy wpis Google dla Magna-płytki, wyświetlanie informacji o cenie

Jeśli jesteś kupującym online, nie byłoby bardziej prawdopodobne, aby kliknąć jedną z tych ofert niż jeden bez tych cennych danych? Oto kilka rodzajów bogatych fragmentów, które możesz dodać do swojej witryny i niektóre informacje, które możesz dołączyć do każdego z nich:

Produkty: zdjęcia, cena, Marka, dostępność, oceny i opinie

Przepisy: czas gotowania, wartość odżywcza, recenzje i czas przygotowania

Opinie i oceny: ilość gwiazdek, suma ocen i liczba głosów

Filmy: miniaturki zdjęć, Opis, Czas trwania i Data przesłania

Wydarzenia: Data, nazwa wydarzenia i miejsce

Wpisy na blogu: Obraz, nagłówek, Data publikacji i autor

Oczywiście nie wszystkie z nich dotyczą każdej firmy, więc wybierz, na których z nich się skupić na podstawie oferty produktów.

Aby dodać urywki bogate do treści, możesz to zrobić ręcznie lub użyć wtyczki, takiej jak wszystkie w jednym schemacie urywki bogate.

7. Naprawianie błędów indeksowania

Błędy indeksowania występują, gdy boty Google napotykają problemy podczas próby wyświetlenia treści. Jeśli Wyszukiwarki nie mają dostępu do wszystkich stron, produktów i kategorii, nie będą indeksowane ani wyświetlane w wynikach wyszukiwania.

Ale skąd wiesz, czy są błędy pełzania? Zacznij od skonfigurowania konta Google Search Console, które umożliwi Ci bezpośrednie połączenie z Google, rozwiązywanie problemów i wyświetlanie cennych danych. Jeśli utworzysz nowe konto, wypełnienie informacji w konsoli wyszukiwania może trochę potrwać, więc może być konieczne odczekanie kilku dni przed wykonaniem następujących kroków:

Przejdź do https://search.google.com/search-console.

Wybierz swoją witrynę z listy rozwijanej "właściwości"po lewej stronie.

W menu po lewej stronie kliknij pokrycie.

W sekcji Szczegóły zobaczysz listę bieżących błędów indeksowania. Kliknij na każdą z nich, aby wyświetlić więcej informacji i które strony to dotyczy.

Oto kilka typowych błędów indeksowania i jak je rozwiązać:

Przesłany adres URL ma problem z indeksowaniem

Ten błąd występuje, gdy obrazy, CSS lub Javascript nie są ładowane poprawnie, gdy Google próbuje indeksować Twoją stronę i jest to zazwyczaj tymczasowe. Załaduj stronę, która ma błąd i sprawdź, czy wszystko wygląda dobrze.

Jeśli tak, Kliknij adres URL w Google Search Console, wybierz Inspect URL → Request Indexing. Spowoduje to poproszenie Google o ponowne załadowanie strony. Na koniec wróć do poprzedniej strony i kliknij przycisk Waliduj poprawkę. W ciągu kilku dni Google wyśle Ci e-mail z wynikami nowego indeksowania.

Nie znaleziono podanego adresu URL (404)

Błąd 404 występuje, gdy adres URL już nie istnieje — być może usunąłeś stronę lub zmieniłeś adres URL bez tworzenia przekierowania. Masz dwie opcje:

Jeśli strona już nie istnieje i nie ma podobnej, powiązanej strony, po prostu zostaw błąd. Google w końcu przestanie próbować indeksować stronę.

Jeśli zaktualizowano adres URL lub przeniesiono zawartość do innej strony, Utwórz przekierowanie 301 ze starego adresu URL do nowego. Możesz utworzyć to przekierowanie w swoim .plik htaccess lub za pomocą wtyczki.

Po naprawieniu błędu Sprawdź poprawność poprawki, jak wspomniano powyżej.

Błąd serwera (5xx)

Ten błąd jest prawie zawsze tymczasowy i najprawdopodobniej oznacza, że Twoja witryna lub serwer był wyłączony, gdy ostatnio Google próbował go indeksować. Po prostu poproś o indeksowanie i zatwierdź poprawkę, jak wspomniano powyżej.

W przyszłości Google Search Console wyśle Ci wiadomość e-mail, gdy pojawią się błędy, dzięki czemu możesz je od razu naprawić. Dowiedz się więcej o korzystaniu z Google Search Console w celu poprawy widoczności witryny.

8. Poprawa struktury witryny

Dobra struktura strony internetowej prowadzi do dobrego doświadczenia użytkownika. A jeśli chodzi o to, Google priorytetyzuje doświadczenie odwiedzających witrynę. Jest to często pomijany obszar optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ale niezwykle ważny, zwłaszcza jeśli masz wiele produktów lub postów na blogu. Dobra struktura witryny pomaga również uzyskać linki do stron w Google, dzięki czemu wyświetli kilka wewnętrznych linków pod głównym adresem URL.

Wyniki wyszukiwania WooCommerce, pokazujące linki do stron w ich witrynie

Zacznij od rozważenia ogólnej hierarchii witryny. Czy klienci mogą łatwo przejść z jednej strony na drugą iz powrotem? Typowa hierarchia eCommerce może wyglądać:

Strona główna:

Kategoria Pierwsza

Produkt Pierwszy

Produkt Drugi

Produkt Trzeci

Kategoria Druga

Produkt Czwarty

Produkt Piąty

Kategoria Trzecia

Produkt Szósty

Produkt 7

Produkt 8

Następnie utwórz adresy URL pasujące do tej hierarchii; URL produktu może być example.com/category-one/product-two. nie dodawaj dodatkowych słów lub puchu do adresów URL-powinny być proste i oczywiste. Możesz również dołączyć ważne słowa kluczowe.

Zbuduj główne menu i system nawigacji oparty na tej hierarchii i rozważ dodanie bułki tartej do stron i produktów, aby użytkownicy mogli szybko wrócić do miejsca, w którym zaczęli. Dowiedz się więcej o tworzeniu skutecznej nawigacji.

Na koniec użyj wewnętrznych linków do łączenia stron, postów i produktów. Linki wewnętrzne pomagają użytkownikom znaleźć powiązane treści, udostępniać informacje o hierarchii witryny wyszukiwarkom i rozpowszechniać pozycję rankingową wokół witryny. Zasadniczo każda strona w Twojej witrynie powinna zawierać łącze do i z innej strony.

9. Tworzenie linków zwrotnych

Linki zwrotne są tworzone, gdy inna strona łączy się z Twoją. Google postrzega je jako wotum zaufania, że Twoje treści mają wartość. Ale nie wszystkie linki zwrotne są równe — Google nie ceni linku z małego bloga z kilkuset odwiedzających miesięcznie tak samo jak jeden z popularnej witryny, takiej jak Entrepreneur.com lub WeddingWire.com.

Nigdy nie powinieneś kupować linków, wymieniać się linkami lub płacić za umieszczenie swojej witryny w katalogach spamowych. Tego typu linki zwrotne łamią wytyczne dotyczące jakości linków Google i mogą ostatecznie obniżyć ranking witryn. Chcesz budować wysokiej jakości, legalne linki zwrotne przez:

Pisanie postów gości. Dotrzyj do cennych witryn branżowych lub influencerów i zaproponuj napisanie bezpłatnego postu gościa w zamian za link. Dołącz pomysły na temat i opisz, w jaki sposób treści, które piszesz, przyniosą korzyści odbiorcom.

Tworzenie wysokiej jakości, unikalnych treści. Im lepsze są Twoje treści, tym bardziej prawdopodobne jest, że będą one połączone i udostępniane w mediach społecznościowych. Upewnij się, że posty na blogu i produkty są pomocne i przydatne dla odbiorców.

Dostarczanie cennych informacji dla reporterów. Narzędzia takie jak Help a Reporter out łączą dziennikarzy, którzy potrzebują źródeł z ekspertami z różnych branż. Jako źródło będziesz miał możliwość odpowiedzi na pytania w zamian za link do swojej witryny.

Robi coś wartego opublikowania. Prasa może być świetnym sposobem na uzyskanie wysokiej jakości linków, wraz z cenną uwagą dla Twojej marki. Źródła wiadomości mogą obejmować nowe wydanie produktu, wydarzenie charytatywne, prezent lub dużą nagrodę. Forbes stanowi świetne źródło do napisania skutecznego komunikatu prasowego.

Angażowanie się w społeczność. Angażuj się w lokalne organizacje, wydarzenia, warsztaty i organizacje charytatywne. Nawiązuj autentyczne relacje z innymi firmami i buduj więzi w uczciwy, wzajemny sposób.

Moz zapewnia świetny, dogłębny przewodnik po budowaniu linków, który pomoże Twojej firmie ruszyć na właściwą drogę.

Regularnie inwestować czas w search engine optimization

Search engine optimization jest procesem ciągłym i wymaga konsekwentnej pracy. Ważne jest, aby regularnie tworzyć treści, Oceniać wrażenia użytkownika i być na bieżąco ze zmianami algorytmów wyszukiwania Google. SEO może być dużo pracy!

Ale jeśli chodzi o to, pomyślna strategia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest nieoceniona dla Twojego sklepu internetowego. Prowadzi to do zwiększonego ruchu na stronie internetowej od osób, które są rzeczywiście zainteresowane Twoimi produktami, a ostatecznie do większej sprzedaży.

CgAfFP3hyNjWeg6P